Hur blev det nu med den utbildningen?

Hallå igen! Ja, jag har fortfarande inte bestämmt mig för om jag ska ha en nystart på bloggen eller inte. Tänkte att jag kanske ska bli bättre på att uppdatera först, och ta mig tiden till det. 
Ang. utbildningen jag snackat om innan.. Ja, det gick inte helt som planerat, och jag hoppade av. Jag kunde bara inte se hur jag skulle få jobb, utbildning och pendling till att hänga ihop. Ihop med allt detta, så fick jag en ångestatack, som skulle vara en av många. Det blev droppen, och jag hoppade av. Ibland måste man bara erkänna när ens gräns är nådd, och det låg inte i korten för mig just då. Men även om allt kändes surt och som att jag tog ett steg bakåt, så skulle det visa sig att vara annat i tankarna för mig, jag visste det bara inte än, vid det laget. 
 
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CherryTouch

A touch of Miss Vibeke, is a touch of Cherry...

RSS 2.0