Uppdatering

Jisses! Det var visst inte igår jag var här inne, nästan 1 år sedan. Och ska väl vara ärlig och säga att jag varit osäker på om jag skule tillbaka. .. Låt oss nu se vad som sker. Man ska ju aldrig säga aldrig. Vad har då hänt? Låt oss ta en uppfriskare. 
 
Jag tog det stora steget och flyttade till den andra sidan av sundet. Det var stort, det var skönt, både för att jag sparade så mycket tid i pendlandet, att jag fick energi över till annat, så som att ta träningen på allvar, men även att jag fick lite av den förändring som jag kände att jag behövde. 
Det har dok inte bara varit en dans på rosor, och jag får ju erkänna att jag känner mig lite ensam här borta ibland. Jag vet naturligtvis att det är självvalt, men ändå. 
Men jag tog till sist saken i egna händer, och valde att söka ett extrajobb som bartender. Lönen är skit, men hur närverkar man annars som vuxen? Täkte att det var ett bra sätt att möta nya och utåtgående roliga människor. Ja, alltså de andra som jobbar där, och inte alla de fulla gästerna. 
Har aldrig jobbat med något liknande, och blev bara kastad ut i det, men vafan, jag har ju aldrog varit blek för en utmaning. Och det gick nu rätt bra. 
 
Men dok så har jag varit inlåst hemma i 1 vecka nu, då jag varit inne och opererat mig. Min bröstmuskel och mitt implantat var inte helt så goda vänner, så där skulle in och pillas lite. Det innebär även att jag inte har trännat i 5 dagar nu, och några fler kommer det. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men vafan, låt mig komma igång igen!! Rena abstinensen. Who knew?! Haha 
 
Ska försöka att uppdatera så gott jag kan, men vet inte om lusten är där längre. 
 
au revoir XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CherryTouch

A touch of Miss Vibeke, is a touch of Cherry...

RSS 2.0