Alla desa tankar

När man sitter såhär på nattimmen och alla tankarna börjar ta en. Vad vill jag med mitt liv? Ska jag ha samma jobb tills pensionen? Vill jag annat? Utbilda mig? Vågar jag ens? 
Så nu sitter jag och surfar runt på de olika ubildningssidorna. Men bara det med att förstå vad min svenska gymnasieutbilddning motsvarar i Danmark osv är en uppgift i sig själv. 
Jag vet verkligen inte. Det är så lätt att stanna där jag är. Det är tryggt och det betalar min hyra och livsstill. Men kan jag nöjas med att aldrig känna mig tillfredställd rent arbetsmässigt. Inte bli utmandad nog? Eller finns det möjlighet för att utbilda/ta kurser inom DSB som sedan kan ta mig vidare med någon som är med jag? 
Och varför är det alltid mitt i natten som man sätter sig med dessa tankar? 
 
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CherryTouch

A touch of Miss Vibeke, is a touch of Cherry...

RSS 2.0