USA

Usa resan var helt underbar! Så mycket vi fick uppleva och se. Både natur och människor. Var kul att se den stora kulturskillnad det var från väst, syd och östkust. 
Min favoritstad att besöka var nog New Orleans. Stämingen, folket och kulturen. Helt otroligt. Svårt att förklara, är något man måste uppleva. 
Men stad som jag tycker om som jag kunnat tänka mig att bo i, är helt klart New York. Andra gången jag besöker det nu, och jag är lika förälskad, om inte mer!! 
Men upplevelsewmässigt var nog Hamilton pool utanför Austin, Texas. Så vackert. tappa andan!! 
Vi hade också en insident i Ginnie Springs i Florida, där vi trodde att vi skulle bli uppätna av en aligator... !! 
 
 
Vi hann vara i 15 stater på vår resa, och allt var bra, på olika sätt. Sen att jag på resan visades vara en chicken, och kanske missade en bra chans, det är ju mitt misstag att leva med. 
 
Men allt som allt så har det varit super underbart. Utan att låta som en kliche, så lärde jag mig en del om mig själv under resan, och kom närmare mina syskon. Men är man så många töser i en bil, så kan man väl inte annat. 
 
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CherryTouch

A touch of Miss Vibeke, is a touch of Cherry...

RSS 2.0